Otel güzeldi oda serindi klima iyi çalışıyordu. Sadece ufak tefek şeyler eksikti el sabunu saç kurutma makinesi gibi. Fiyatı da uygundu
Melek
Melek,1 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2025 年 7 月 15 日
Hijyenik,samimi yeterli bir işletme
El değiştiren sahibiyle birlikte o kadar güzel ağırlandık ki gönül rahatlığıyla tutabilirsiniz.İsfendiyar abinin samimi sıcak karşılaması bavullarımızı odamıza kadar çıkarması ve odaya girdiğimizde tertemiz düzenli ve yeterli bir odayla karşılaşmamız sonrası her Alaçatı tatilinde tercih noktamız olacaktır.Güzel bir aile işletmesi umarım fiyat politikanız bu şekilde devam eder kaliteniz mükemmel.
Zeynep
Zeynep,2 晚行程
已验证
2/10 较差
2025 年 8 月 21 日
So ein total unhygienisches Hotel darf nicht existieren und angeboten werden
Lauft hier weg, wenn ihr Amour Hotels in Alacati hört, gehört nur abgeriegelt von der Behörde
Nesrin
Nesrin,3 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2023 年 8 月 7 日
the hotel was right in the heart of the Alachati and surrounded by numerous restaurants and stores. The stuff was very friendly and helpful. They tried their best to make me feel home and enjoy my stay.
Sevil
Sevil,3 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2023 年 8 月 26 日
Biz 6 gece kaldık ve çok memnun kaldık, Ceren hanım ve Batın bey çok ilgilendiler. Odalar tertemiz, şirin ve kusursuz, ortam çok güzel, her yere yakın.
Kesinlikle, herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum. Alaçatıya tekrar geldiğimde yine aynı oteli seçerim.
Tugçe
已验证
2/10 较差
2025 年 8 月 24 日
Die Hotel hat kein Parkplatz ,und wir müssten etwa 300 m selber die Koffer tragen. Sie haben keine Personal. In Reception war niemand und müssten warten bis jemand gekommen ist.Es ist wirklich für uns schrecklich. Werde nie wieder Buchen
Gülpembe
Gülpembe,1 晚行程
已验证
2/10 较差
2025 年 8 月 25 日
It was not good experience for this over price. Bathroom is not clean! (Easy to clean why you are not using just spray)
Also I never used breakfast but they charged from me only small waters.
Its weird…
There are no sunshades on the windows. So the room was not clean and very noisy location.
But staff very friendly.
真实旅客
3 晚行程
已验证
4/10 一般
2024 年 8 月 26 日
Konaklama da park sorunu yaşanabilir çarşı içinde olduğu için konum ama harika direk tüm mekanlar ayağınızın altında ama öbür türlü odası hizmeti temizlik çok kötüydü 2 günden fazla konaklama tercih edilmemeli
Meryem
Meryem,2 晚行程
已验证
6/10 不错
2024 年 9 月 2 日
Konum bakımından güzel fakat temizlik yetersizdi. Duşakabinin bir kapısı yoktu, havlu temin edilmemişti.
Türkan
Türkan,3 晚行程
已验证
2/10 较差
2025 年 7 月 28 日
Hotelscom üzerinden otelin kahvaltılı ve kahvaltısız seçenekleri bulunuyordu. Ücret farkı ödeyerek Kahvaltılı seçenek tercih ettim fakat otelden saat 07.00 de çıkmam gerekiyordu, kahvaltının saat 09.00 gibi verildiği söylendi. Otel çalışanına o zaman kahvaltılı paketi iptal etmek istediğimi söyledim fakat otellerinde öyle bir fark olmadığını söylediler. Yardımcı olmadılar.
Banyoda çok az su akıyordu. Duş alamadım el yüz bile çok zor yıkayabildim. Banyosu kirliydi.
Damla
Damla,1 晚行程
已验证
6/10 不错
2023 年 8 月 25 日
Oteli tercih etmemizin tek nedeni çarşı içinde olması idi, odalar yeni ve temiz ama kahvaltısı çok vasat
Odalarda bir tane tuvalet kağıdı var bittiğinde istedik ve resepsiyonda çalışan masanın yanındaki kendi kullandığı tuvalet kağıdını verdi...
Odalarda havlu yoktu,istedik geldi, daha özen göstermeleri gereken ince ama önemli ayrıntılar
Nazan
Nazan,2 晚行程
已验证
4/10 一般
2023 年 8 月 21 日
Rezervasyon yaparken otopark olduğu yazıyordu ama otopark yok. Kahvaltı kalitesi çok zayıf. Kahvaltıda peçetelikte tuvalet kağıdı peçeteleri vardı. Konum olarak köy içinde olduğu için geceleri çok gürültülü. Çalışanlar güler yüzlü ve samimiler.
真实旅客
3 晚行程
已验证
2/10 较差
2025 年 1 月 6 日
Rezil otel
Pislikten geçilmiyordu, kapı kilitlenmiyordu bozuktu, soğuktu klima bozuktu
Aybüke
Aybüke,1 晚行程
已验证
2/10 较差
2025 年 1 月 1 日
Koşarak uzaklaşın bu otelden. Berbat
Odaların temizliği yapılmamış çarşaflar kirliydi. Havlu yastık şampuan vs hiç biri yoktu. Görevli personel çok ilgisizdi. Klima çalışmıyor. Yani kısacası hayatınızın pişmanlığını yaşıyorsunuz kalmak isterseniz
Abdullah
Abdullah,1 晚行程
已验证
6/10 不错
2023 年 8 月 18 日
Het hotel heeft een perfecte ligging. Tot aan 01.30 heb je wel veel last van de muziek. Onze kamer had geen koelkast en de tv werkte het hele verblijf niet, je hoort alles op je kamer, simpel ontbijtje werd er geserveerd, vooral laatste dag was er geen brood dus hebben ze de brood van eergisteren geserveerd, Kamer wordt niet dagelijks schoongemaakt als je er niet om vraagt. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Melissa
Melissa,3 晚行程
已验证
6/10 不错
2023 年 8 月 13 日
Rezervasyon yaparken ücretsiz otopark yazıyordu, fakat kendine ait otoparkı bile yoktu. Odanın içinde mini buzdolabi yoktur, eksiğin tamamlanmasını gerektiğini düşünüyorum. Kahvaltının dahil olduğu bir konaklamada suyun ücretli olmasınıda tuhaf karsılıyorum. Temizlik konusunda ise düşüktü.
真实旅客
4 晚行程
已 验证
6/10 不错
2025 年 8 月 13 日
Oda temizliği
Otele geldiğimizde odamızda ne el havlusu ne saç havlusu ne ayak havlusu bunların hiçbirini bulamadık. Nevresimlerimizin kirli olduğunu yastıklarımızın sararmış bir şekilde olduğunu gördük. Ertesi gün yeni nevresimler istediğimiz imizde direkt olarak bize verildi hiçbir şekilde odanın pis olup olmadığına bakılmayıp ürünler değiştirilmedi. Kahvaltıdaki ürünlerin aşırı taze olduğunu düşünmemekle birlikte sıradan bir butik otel kahvaltısı olduğunu düşünüyorum. Ancak oda kahvaltı diye para verip ürünlerin bayat ve lezzetsiz olmasından ötürü her gün dışarıda kahvaltı yapmak bütçemizi anlamsız yere sarsmış oldu. Onun dışında çalışanlar oldukça yardımsever ve güler yüzlüydü. Çalışanlardan bir yana herhangi bir problem yaşamadık. Bizden bir gün sonra arkadaşlarımızla aynı otele kalmaya geldiğinde onların odasında herhangi bir problem olmadığını gördük. Ne resimleri temiz bütün havluları eksiksizdi. Bizim şanssızlılığımız diye düşündük. Onun dışında herhangi bir problem yaşamadık.
真实旅客
4 晚行程
已验证
4/10 一般
2023 年 9 月 8 日
Hizmet Kalitesi Düşük
Otelin konumu merkezi ancak gece saat 1:30'a kadar etraf çok gürültülü. Oda fotoğraflarda görünenden daha küçük ama rahat sayılır. Biz oda +kahvaltı almıştık ancak mutfakları yandığı için bizi sabah kahvaltısına başka şubelerine gönderdiler. Oradaki servis kalitesi çok düşüktü. Çalışan sayısı az ve var olanlar da işten pek anlamıyorlardı. Özellikle otel misafiri ile nasıl iletişime kurulacağına dair hiç bir fikirleri yoktu. Bir daha tercih edeceğimi sanmıyorum.
真实旅客
4 晚行程
已验证
2/10 较差
2023 年 10 月 3 日
Leider kann ich hier keine Fotos hinzufügen. Die ganze Wand im Zimmer war voll mit Schimmel. Nach der ersten Nacht sind wir aus dem Hotel gegangen. Die Mitarbeiter im Hotel haben während der Nacht öfters Teller fallen gelassen und haben Türen mehrmals Zugeschlagen. Eine reine Kathastrophe!!! Obwohl wir uns bei Expedia beschwert und mehrere Emails ans Hotel geschickt haben bekamen wir keine Antwort vom Hotel.
Can
已验证
2/10 较差
2023 年 8 月 17 日
Check-in yapmak için öğlen 2'de geldiğimde oda halen hazır değildi. Yaklaşık yarım saat sonra hazır dendiğinde beni odaya aldıklarında odamın aslında hazır olmadığını gördüm. Çarşaflarım kırışıktı, perdenin yarısı takık değildi ve banyonun ciddi temizliğe ihtiyacı vardı. Perdenin takılmasını rica ettiğimde merdivenimiz yok yarın takabiliriz dendi ama sonraki gün de takılmadı. Çarşafımın değiştirilmesini istediğimde çarşafın temiz olduğu ancak ütü yapacak personel olmadığı söylendi. Kısacası 10 puanlık yoruma tercih ettiğim otelinizden memnun kalmadım.
Hasan
Hasan,2 晚行程
已验证
2/10 较差
2023 年 8 月 24 日
Çeşme de tatilimizin konforsuz oteli
Çeşme de ikinci tatilimiz için siteden otelin konumundan dolayı oteli tercih ettik. Otele saat 2 de checkin yapmak için gittiğimizde odamızım hazır olmadığı söylendi. 10 dakika bekleyip odamıza geçtik. Oda tam bir hayal kırıklığıydı bizim için. Yerler toz içinde. Dolabın içi toz içinde. Yere kadar uzanan perdeler yüzünüze toz çarpıyor resmen. Banyoda her yer kireçli. Aynalar iz dolu. Kendimizi aynada görmek bile zor oldu bizim için. Tuvalet kağıtlığı kırıktı. Çarşaflar kırışık. Yastık kılıfı kırışık ve lekeliydi. Saç havlusu ve el yüz havlusu yoktu oda da. Resepsiyondaki hanımefendiden istediğimizde temiz havlu olmadığı ertesi gün verileceği söylendi. Bizde kağıt havlu rica ettik. Fakat koca otelde kağıt havlu olmadığı söylendi. Keşke ertesi gün havluyu vermeseydi havluda sarı lekeler vardı. İkinci gün odanın süpürülmesini istedik. Yerlere saçlarımız dağıldığı için. Odaya geldiğimizde yerlerde hala saçların olduğunu gördük. Temizlik için odaya giren hanımefendinin tuvalet çöpünün ağzına kadar dolu olduğunu görmemesi de ilginç doğrusu. Saç kurutma makinesinin ucu yok saçlarda yanık kokusu bırakıyor. Duş jeli nasıl bi duş jeli merak içerisindeyim asla köpürmüyor. Kendi duş jelimizi aldık. Kahvaltısı açık büfe yazıyor ama açık büfe değil. Doymak için ekmekle tükettik. Resepsiyondaki hanımefendi sürekli memnun musunuz diye sorduğunu yazmış yorumlara. Sürekli ters tepkili cevaplar vermesi ve isteklerimizin karşılığı olmaması nedeniyle olumsuz cevap vermeye çekindik.