konum olarak merkezi odalar temiz fiyat uygun yeni açılmış bir otel tavsiye ederim.
Rumel
Rumel,1 晚行程
已验证
8/10 非常棒
2026 年 6 月 13 日
Fiyat performans olarak kısa konaklamalar için değerlendirilebilir,oda temiz ancak odaya ilk girdiğimizde çok havasızdı ve ağır bir koku vardı sanırım odadaki kilim den geliyordu camı açtık uzun süre havalandırdık,ancak camlarda tel olmaması da olumsuz bir durumdu ,yatak ve yastıklarda sorun yoktu gayet rahat uyuduk çift cam var yol gürültüsü yok,klima gayet güzel sessiz ve verimli çalışıyor ,mini bar sessiz gayet güzel tv de öyle kahvaltı 150 tl ye olabilecek en iyi kahvaltı sonuç olarak bu fiyat a fazla beklentiye gerek yok tekrar kalırmıyım kalırım