Abant’ta gidebilecek en iyi otellerden biri herseyi ile mükemmel bir tatil oldu tüm çalışanlara çok teşekkür ederiz. Görüşmek dileğiyle ☺️
Deniz
Deniz,2 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2025 年 4 月 6 日
Kesinlikle tavsiye ediyorum. Temizlik çevre ve hizmetler oldukça iyi ve hızlı idi. Konum ve doğa zaten mükemmel.
bülent
bülent,1 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2025 年 1 月 18 日
Otel çok güzeldi. Çift olarak gelip memnun kaldık.
Gerek konumu gerek sabah kahvaltısı çok güzeldi.
Çalışanlar güler yüzlüydü.
Sabah kahvaltısını veren siyah pantolon ve gömlekli beyefendi çok kibardı ayrıca belirtmek istedim.
Otel için tek eksik diyebileceğimiz şey üst katta internetin çok zayıf plup bazen kopması olabilir. Bunun dışında herşey güzeldi. Teşekkür ederiz
selim
selim,3 晚行程
已验证
6/10 不错
2025 年 1 月 10 日
Fiyatına göre , odalar vasat . Odalarda karanlık perde yok , gündüz uyumanız çok zor . Delüx odada çay ve kahve için su ısıtıcı ve diğer ekipmanların olmaması eksi , odalar genel olarak bakımsız . Kahvaltı ve yemekler güzel , bu fiyata tercih edilmemesi gereken otel . Daha önce seyahatimde kaldığım Abant Lotus otel her yönüyle tercih edilir
mustafa
mustafa,2 晚行程
已验证
8/10 非常棒
2022 年 8 月 17 日
Das Hotel ist sehr schön und sauber. Das Personal ist äußerst freundlich und hilfsbereit. Das Frühstück ist sehr vielfältig und lecker. Bis auf die WLAN-Verbindung waren wir zufrieden mit dem Hotel und würden gerne erneut ein Zimmer hier buchen.
Bekir Özgür
Bekir Özgür,3 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2022 年 6 月 29 日
Nice quit place in side of forest
mustafa
mustafa,2 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2022 年 3 月 23 日
mükemmel hizmet
temizlik ve hizmet olarak çok iyiydi otel. personelin tamamı güler yüzlü ve yardımcı olma konusunda çok iyiydiler. çok güzel zaman geçirdik kesinlikle tavsiye ederim.
hüseyin
hüseyin,1 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2021 年 12 月 29 日
Worth staying in Bolu!
The room setup is really nice and comfy. We had a truly enjoyable stay in the hotel!
Wai Yi
Wai Yi,1 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2021 年 11 月 26 日
Otel temiz ve çalışanlar güleryüzlü. Odaların manzarası fena değil. Abant gölüne 10-15 dakika araç mesafesinde. Sessiz bir otel
Fatih
Fatih,1 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2021 年 10 月 7 日
Otelin konumu çok güzel. Spa idare eder. Personel ve ekip mükemmel. Sicak sarap deneyin.
真实旅客
2 晚行程
已验证
8/10 非常棒
2021 年 9 月 12 日
Oda çok yoğun ve rahatsız edici düzeyde sigara kokuyordu eve gelen tüm eşyalara bile sinmişti, bunun haricinde herşey gayet iyiydi, yemekler lezzetli, sessizlik ve manzara çok güzeldi
真实旅客
1 晚行程
已验证
6/10 不错
2021 年 9 月 12 日
Yatağın çerçevesi saç dolu olsa da banyo çeşmesini açtığınızda göbeğiniz ıslansa da genel olarak temizdi, oda servisi ile çok talihsiz bir yemek hikayemiz oldu ama aksine restoran gerçekten çok lezzetli, porsiyonlar çok büyük ve içinize sinerek yiyorsunuz 2kişi bile bitiremeyebilirsiniz manzara paha biçilemez, personel çok şeker ve yardımcı ufak tefek olumsuzluklar olsa da tekrar kalmak isteriz
真实旅客
1 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2021 年 9 月 2 日
Otelin konumunu, odasını ve kahvaltısını çok beğendik. Bolu gezisi yapacaklara öneririm.
真实旅客
2 晚行程
已验证
6/10 不错
2021 年 8 月 28 日
Needs attention to keeping the place clean the facility needs maintenance as well. No water in the rooms even bathroom amenities you need to ask for. Although staff are nice but missing the service approach to meet customers needs.
Abdulmohsen
Abdulmohsen,4 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2021 年 8 月 24 日
انصح فيه
رووعة المكان هادئ ومريح وافطار ممتاز وخدمه ممتازة
Ahlam
Ahlam,3 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2019 年 10 月 26 日
Mükemmel doğa ve aile ortamı
muhteşem ortamının yanında samimi ve güleryüzlü personelinin eklenmesiyle mükemmel bir deneyim yaşadık doğal ortamı ve samimi personelleriyle bizi evimizde günü hisdttirdiler özellikle Eyüp bey e cok teşekkür ediyoruz.
Kerem
Kerem,2 晚行程
已验证
8/10 非常棒
2019 年 9 月 22 日
Het is niet veel te doen maar om geven is heel mooie en natuur
真实旅客
2 晚行程
已验证
8/10 非常棒
2019 年 8 月 5 日
إقامة هادئة لذيذة الافطار
الإيجابيات
فطور رووووعه وحلووو ( طريقته ينزل لك الأصناف على الطاولة )
ومن البداية الذي لا ترغب به بلغ المضيف و يبدله بصنف آخر .
توجد مرونة بوقت نهاية الافطار الى 12 الظهر
موقع الفندق بالمنتصف بين المدينة وبين بحيرة ابانت .
السلبيات
موكيت الأجنحة قديم ويحتاج تغيير
يجب صعود 43 درجة لتصل للاستقبال
لا يتوفر بالأجنحة ماء للشرب ولا غلاية ولا شاي وقهوة .
Bader
Bader,3 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2019 年 7 月 27 日
هادئ ومريح ونظيف الفطور لذيذ
ABDULLA
ABDULLA,3 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2019 年 1 月 12 日
Harika
Süper
Ömer
Ömer,3 晚行程
已验证
8/10 非常棒
2018 年 12 月 6 日
Sicak su sorunu haric basarili..
Otel guzel, kahvalti guzel, odalar temiz.. ancak gittigimiz gun sicak suda problem vardi jakuzi konusunda pek keyif alamadik.. sezon baslangicinda boyle birseyle karsilasmak hos olmadi.. gitmeden sonra sorun sikinti varmi sicak suda..
yusuf
yusuf,1 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2018 年 10 月 12 日
Güzel ama PAHALI
Herşey çok güzel tek sıkıntı PAHALI olması
OGUZ
OGUZ,1 晚行程
已验证
6/10 不错
2017 年 7 月 31 日
Ortaseker
Malesef personel yetersizliğinden dolayı hoş bulmadığımız tabloyla karşılaştık.
Misal Bar'a bakan kimse yok, mevcut olan Personel kime hizmet edeceğine şaşırıyor. Lobi de bi saat bekledikten sonra kendim mutfağa gidip türk kahvesi rica ettim.
Odalarda bi su ısıtıcısı eksik. Simdiye kadar kaldığım otellerde mevcutdu... istediğim zaman keyfime göre hazir cay yapabiliyordum.
Odalarin temizlik durumu cok eksik. 3 gece konakladık. 3 gün boyunca ölü sinekler jakuzinin yaninda duruyordu. Sözde hergün temizlendi :/...
Kahvaltı muazzam güzel teras harika manzara güzel
Otopark haftasonu yetersiz kaliyor mlsf
Ali
Ali,3 晚行程
已验证
6/10 不错
2017 年 7 月 10 日
Fiyat Performans Oteli Değildir
Fiyat olarak yüksek performans olarak düşük bir otel.
1-Odaya ilk girdiğimizde bazı lambaları yakamadık resepsiyonu aradım sorunu anlattım ve odaya teknik ekip yolladılar. 3 tane lambanın patlak olduğunu öğrendik. Biz gelene kadar bu sorun giderilebilirdi, biz odaya yerleştikten sonra teknik ekibin gelmesi hoş değildi.
2- Odalarda Jakuzi tam bir fiyasko. Doldurduk suyla çalıştırdığımızda su pislikle doldu. Bakımsız ve sağlıksızdı. Kullanmadık.
3- Odaları acayip sıcak. Yaz ayında mutlaka klima açmanız lazım. Oda direk üstünüze vuruyor. Sonuç felç.
4- Teras manzarası güzel lakin teras oturma grubu kendinden geçmiş yenilenmesi gerek. Oturulacak gibi değil. Ayrıca yan odalardan rahatlıkla sizin terasınıza geçiş yapılabilir. Ürkütücü.
5- Ütü servisi çok kötü. Eşarp verdik ütülenmesi için. Yıkamışlar tekrar ıslak ütülemişler, ve katlamışlar. Eşarp geldiğinde nemli ve katlandığı için örtülmeyecek haldeydi.
6-Serpme kahvaltısı bulunduğu coğrafi bölgeye göre aşırı yapay. Salaş yerlerde daha organik kahvaltı yapabilirsiniz. Evde yaptığınız kahvaltıyla aynı. Abantta insan organik arıyor. Ankara merkezdeki bir otelle aynı tipte bir kahvaltısı var.
7- Banyosunda duş yapmak tam bir eziyet. Duş alınan yere yarım cam takmışlar heryer ıslanıyor. Banyo wc leş gibi vıcık vıcık oluyor.
8-İnternet hızı güzel. Her odada wifi var.
9-Karşılama ilgi ve çözüm arayışları güzel.
10- Restoranı şık ama lezzet olarak berbat. Siparişler tabağınızda kalır. Akşam yemeğini dışarıda yiyin.