Odamız gayet temiz ve düzenli idi. Büyüklüğü ise gayet makuldü. Banyosu ferahtı. Kahvaltısı çok iyiydi. Çalışanlar güleryüzlü idi. Otelin sahibi tüm misafirlerle ayrı ayrı ilgileniyordu. Otel konum olarak tarihi merkeze çok yakın. Hiç araba ihtiyacı duymadık. Biz keyif aldık. Gelenlerede kesinlikle tavsiye ediyoruz.
Bülent
Bülent,2 晚行程
已验证
8/10 非常棒
2025 年 12 月 24 日
Yemek salonu biraz soğuktu. Bu ufak problem dışında çok güzel bir oteldi ve turistik merkeze 250 metre uzaklıkta idi
Gülnihal
Gülnihal,2 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2026 年 1 月 19 日
temiz
Aysun
Aysun,3 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2025 年 10 月 17 日
Es war rundum alles super....
Murat
Murat,2 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2025 年 11 月 5 日
good service.
Philipe
Philipe,1 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2024 年 7 月 16 日
Great hotel
John
John,1 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2025 年 4 月 12 日
Modern hotel with excellent breakfast, and comfortable room and bathroom. Very convenient to everything in the city.
Jesus
Jesus,3 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2025 年 6 月 12 日
Konum olarak güzel bir lokasyonda bulunmaktadır. Temizlik ve hizmet başarılı.
Yasin
Yasin,1 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2024 年 6 月 30 日
Good hotel
Good hotel
Robert
Robert,2 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2025 年 7 月 13 日
Clean, 10-15min walk to in Sur. Stuff are Really friendly.
Cemil
Cemil,2 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2025 年 4 月 5 日
Oda iç tasarımı ferah ve genişti. Sur içine yakın konumda. Otel konum ve Konfor olarak çok iyi.
Engin
Engin,1 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2025 年 4 月 19 日
Beklentilerimizi karşıladı
Beklentilerimizi ailecek karşıladı, kahvaltı hariç konaklama idi ama otelde ücretli kahvaltı da açık büfe ve yeterli idi, ücret olarak da normaldi.
Mehmet
Mehmet,4 晚行程
已验证
6/10 不错
2025 年 11 月 16 日
Konaklama genel itibariyle üç yıldız ayarında bir otel gibiydi. Temizdi fakat banyoda havlu vs. askılığı yoktu. İlginçti.
Kahvaltı sınırlı. Resepsiyon görevlileri iyi niyetli ve güler yüzlü idi. Şehir merkezine yakınlığı tercih nedeni oldu. Genel itibariyle olumlu bir değerlendirme yapılabilir
DERYA
DERYA,1 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2025 年 4 月 4 日
Harika bir deneyimdi konum olarak güzeldi. Oda temizdi. Kahvaltı harikaydı. Çalışanlar aşırı ilgiliydi. 🙂
ABDULKADIR
ABDULKADIR,1 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2022 年 7 月 31 日
Prachtig Hotel, schoon, locatie en vrindelijk personeel eigenaar van Hotel “ Davut bey” ook super aardig en helpzam
Ik zal zeker volgende keer veer komen.
H.T.
H.T.,1 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2022 年 6 月 19 日
A beautiful hotel perfectly situated with a really comfortable room and excellent air-conditioning. What more could you want? Great breakfast too.
Stephen
Stephen,1 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2024 年 10 月 29 日
Çalışanlar ilgili
Çalışanlar çok ilgiliydi. Oda temiz ve sessizdi. Evcil hayvan kabul edildiği için tercih etmiştik gayet memnun ayrıldık.
Özgür
Özgür,1 晚行程
已验证
2/10 较差
2025 年 11 月 10 日
3 kişilik bir odada kaldık. yataklar içe çökmüştü. içeride ne olduğunu anlamadığımız yakarcalar vardı. Büyük hayal kırıklığı yaşadık. Sitenizin fotoğraflarla kandırıldığımı düşünüyoruz. Paramızın yarısını hakeden bir yer bile değildi.
Murat
Murat,2 晚行程
已验证
6/10 不错
2025 年 4 月 21 日
Handtücher könnten besser riechen
Mehmet
Mehmet,2 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2022 年 11 月 3 日
Nice hotel, big & well presented rooms. Helpful staff with limited English. Quite neighborhood. Walkable to centre if old town.
Wee Ann
已验证
8/10 非常棒
2024 年 10 月 11 日
Good location, valet parking, OK breakfast, helpful staff, clean and comfortable rooms. Only minus was lack of attention to detail in bedrooms -eg missing lightbulbs.
Nigel
Nigel,1 晚行程
已验证
6/10 不错
2024 年 10 月 5 日
Odamızın standart odaydı, banyosu sürekli kötü kokuyordu, odada yataklar da çok konforlu değildi
Hacer
Hacer,1 晚行程
已验证
8/10 非常棒
2025 年 4 月 8 日
1 ve 2. Katlarda sigara içilmiyor ise bize neden 4.kat odayı verdiklerini anlamadım, özellikle çocuklu aileyiz. Talepte etmişim, sonra hızlıca çözdüler ama.
Alican
Alican,1 晚行程
已验证
6/10 不错
2025 年 4 月 23 日
Aile dostu diye gittik ama bir esprisi yoktu oteli
Odalarda balkon yoktu yatak ve yastık yorgan rahat değildi. Duş başlığı kırıktı sonra ki gün yaptılar . 2 kişiyiz banyoda 2 büyük havlu 2 tane saç havlusu 1 tane de yüz havlusu olması lazım . Söylememe rağmen 1 tane saç havlusu vardı. Odadaki kasa çalışmıyordu. Temizlik görevlileri sabahın köründe bağıra bağıra konuşuyorlardı hiç uyutmadılar. Bir daha tercih etmem