Kaba, görgüsüz personel, kirli işletme, herşeyi ile berbattı.
真实旅客
1 晚行程
已验证
2/10 较差
2021 年 6 月 10 日
Very dirty place
真实旅客
2 晚行程
已验证
2/10 较差
2021 年 5 月 24 日
Cok kirli
osman
osman,1 晚行程
已验证
2/10 较差
2021 年 4 月 11 日
Konum güzel, diger her sey kötü..
Konum muhtesem ama ses ve temizlik konusunda çok kötü. Banyodan gelen koku, odadaki böcekler,tam kapanmayan balkon kapisi yuzunden buz gibi olan oda ve gürültüler. Ahşap oldugu icin diger odadakiler sanki sizinle kaliyor gibi. Buna karşılık çalışanlar kibar ve yardımcı olma konusunda guleryuzluler.