已验证
10/10 绝佳
2021 年 6 月 20 日
Väinölä 2 yötä
Huoneistossa oli kaikki tarvittava.
Pelkistetty kalustus. Siisteys oli kunnossa ja minua miellytti, ettei huoneisiin oltu kerätty liikaa ylimääräistä rekvisiittaa keräämään pölyä.
Olohuoneen sohvan ergonomia ei paras mahdollinen.
Kaksoisvuoteessa yhteinen liian pehmeä tai huonokuntoinen patja.
Tämä teki nukkumisesta rauhatonta.
Eeva
Eeva,2 晚行程

















