Venligt og imødekommende personale, et rent værelse med eget badeværelse og toilet. Desværre var det ekstremt varmt i værelset, da der ikke var aircondition, og vi ikke kunne åbne vinduet på grund af den kraftige trafikstøj fra vejene. Morgenmaden var rigtig dårlig med meget lille udvalg, billig juice og en virkelig dårlig og billig kaffe. Parkeringen ved hotellet var dyr, men til gengæld meget bekvem. Efter vores check ud nåede vi at gå en tur i byen, inden vi hentede bilen.