It was a great experience, short walk to old town and has a Żabka nearby. The breakfast was amazing and the room was very homely with good selection on the TV would definitely book again!
Bea
Bea,3 晚行程
已验证
8/10 非常棒
2026 年 4 月 18 日
Et rigtig fint hotel til prisen. Alt var ok uden at være prangende, og betjeningen var hjælpsom og venlig. Et lille problem med bruseren blev fixet lynhurtigt. Ligger ca. 2 km fra den gamle bydel, og vi kunne sagtens gå dertil.