Sadece uyuyup sabah otelden çıkış yapmak için kalmıştım, ilk izlenimim oda çok genişti, tuvalet kapağı komple ıslaktı, su ıslaklığı değildi çünkü kirler vardı kapakta ve tuvalet kağıdı ile silince geçti. Tuvalette küçük küçük kanalizasyon sinekleri vardı ve odanın içinde de uçuşuyorlardı. Yatakta çarşafı açtığımda az sayılmayacak kadar uzun kısa saç telleri vardı ve iki yatakta da böyleydi. Duşakabin kapağı yoktu, duş için bir tane sabunluk vardı, diğer otellerdeki gibi değil ama gerçekten sabunluk ve büyük ihtimalle içinde sabun vardı. Tüm sifon, gider, konuşma, nefes alma sesi odaya geliyordu ve her giderden ses geldiğinde hafif koku yapıyordu. 1 saatlik uyanıklık ve 6-7 saatlik uyku ile deneyimlerim sadece bu kadardı.