4 kişilik aile olarak gittik, odalar temiz bakımlı, personel güler yüzlü, kahvalyı çeşitli, konum olarak merkezi
Mehmet Serkan
Mehmet Serkan,2 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2026 年 6 月 1 日
Yavuz Otel'deki konaklamamızdan çok memnun kaldık. Odalar temiz ve bakımlı, yataklar konforlu.
Son derece tatlı bir aile işletmesi,
Adrasana yolumuz düşerse, kesinlikle tekrar tercih ederiz.
Mustafa
Mustafa,2 晚行程
已验证
8/10 非常棒
2026 年 6 月 11 日
Kahvaltı ve oda harikaydı. Personel çok ilgiliydi, her konuda yardımcı oldular. Olumsuz denilebilecek tek konu elektriğin anahtara bağlı ve kartlı olması ve buna bağlı olarak klima çalışmadığı için odaya girildiği zaman sıcak olmasıydı. Bunu konuyu saymazsak tercih edilebilecek güzel bir işletme
Sezgin
Sezgin,2 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2025 年 7 月 31 日
Tesekkur ederiz memnuniyetle ayrildik
真实旅客
1 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2025 年 6 月 25 日
Teşekkürler.
Servis o kadar iyiydi ki otelin yeni açılmış olduğunu düşündüm. Daha sonra 1986 yılından bu yana hizmet verdiklerini öğrendim. Oda temiz ve kahvaltı çok iyiydi. En güzeli ise personel gerçekten yardımsever ve güzeryüzlüydü. Tekrardan otel personeline teşekkürler.
okan
okan,2 晚行程
已验证
8/10 非常棒
2025 年 9 月 8 日
The staff was very friendly. The bathroom was very clean compared to other experiences. Fridge is large.
Unfortunately, no shampoo available :)
Quinty
Quinty,1 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2024 年 8 月 25 日
Yavuz otelde evinizde gibi hissetmek
Yavuz otel tam bir aile oteli ama tek başına yada iki genç kızın da güvenle kalabileceği bir otel.temizlik çok çok iyi yemekler çok çok güzel biz üst katta bungolav odalardan birinde kaldık çok rahatti. Huzurlu sakin ve plaja 2 dakika yürüme mesafesinde.tum personel çok iyi güler yüzlü ve yardımsever .sahibi sefa bey çok ilgilendi gerçekten .sefa bey ve eşi Nahide hanıma da güzel sohbeti güler yüzleri için çok teşekkürler.yine aileden olan ve bize çok yardımcı olan Ramazan'a da çok teşekkürler .kendinizi müşteri gibi değil misafir gibi rahat hissediyorsunuz .gerçekten çok keyifliydi çok teşekkürler
Ayse
Ayse,3 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2024 年 8 月 23 日
One of the few places I will happily return to! Everything is superlative, starting from the employees and the young owner who knows how to attract customers, with more than decent prices for an accommodation that meets all the points desired by the customer; it has parking, refrigerator and air conditioning in the room, a small balcony and comfort in the room. It is very close to the beach and the breakfast is far superior to other locations that claim to be luxury. About dinner, I can only say that it is more than satisfying and very tasty, consisting of soup second course and of course dessert. Tea is free. And in the yard there are hammocks and swings for children, and some gazebos with pillows. For us (2 adults and 3 children) it was an unexpectedly good place from all points of view! I wholeheartedly recommend to those who want to enjoy their soul and calm their mind. Thank you for this successful stay