Çalışan hanımefendi ve otel sahibi çok ilgiliydi. Oluşan ufak eksikliklerimiz çok seri şekilde giderildi. Ev konforunda bir konaklama yaptık. Çok keyifliydi
Ugur
Ugur,2 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2026 年 6 月 13 日
Konum olarak çok iyi, havabüs’e 3-5 dk mesafede bulunuyor. Bina ahşap olduğu için biraz gıcırd ıyor o kadar
ibrahim halil
ibrahim halil,1 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2025 年 12 月 29 日
Oda temizdi resepsiyondaki hanımefendi çok güzel ilgilendi 1930 rum evi olduğundan döşemeler yürürken ses yapıyordu sigara içmeye çıkarken problem oldu onun harici konumu harika