Ekstremt hyggeligt hotel der ligger i et stille område, men kun få hundrede meter fra handelsgaderne.
Dejlig frisk morgenmad, dejlige værelser, hvor værelse 1 og 2 har en lille terasse i haven, da de ligger i et gammelt ombygget vognhus.
Store værelser meget hyggeligt.