Ηταν εξαιρετικα ,τελεια σε ολα απο τοποθεσια,εγκαταστασεις,καθαριοτητα,εξηπερετιση σε ολα σουπερ!!! Εαν θα ξαναπαω λημνο θα ξαναπαω παλι λογω του καταλλυματος!!!! Κ για τους ανθρωπους που το εχουν!! Για τον κυριο Μανωλη την κυρια Ρεα τον γιωργο κ ολο το πρωσοπικο!!!