Rent och fräsch hotell, modern entré och restaurang med väldigt bra frukost för att vara i Tjeckien. Mycket färsk frukt, utöver alla klassiska hotellfrukost alternativ.
Moderna och mycket bekväma rum, toalett med badkar och schampoo/tvål/lotion i små förpackningar, fräscht!
Något hård säng, men dubbla kuddar och skönt täcke.
Enda negativa var att receptionisten var allt annat än trevlig och välkomnande. Inte otrevlig, men å andra sidan otrevlig i jämförelse med hur personal i receptionen brukar vara i hotellbranschen.