已验证
10/10 绝佳
2026 年 4 月 10 日
Otroligt rent, fräscht och fint hotell på alla sätt och vis. Med ett fantastiskt läge mitt i gamla stan. Du kliver rakt ur från hotellet till massor med bra restauranger, caféer, butiker och bara 5 minuter till havet. Personalen är också så omhändertagande, hjälpsamma och vänliga och rummet vi bodde på var så fint och hade utsikt över de trånga mysiga gatorna i gamla stan. Rekommenderas starkt och vi kommer absolut att återvända hit.



Jennie
Jennie,2 晚行程



























