已验证
10/10 绝佳
2018 年 8 月 3 日
Väldigt trevligt ställe och serviceminded personal och som även har en fin restaurang med innergård.
Vi var nära sjukhuset men om man vill bada så är det rätt långt till havet. Är beläget i en mindre by med några restauranger, uttagsautomat och grönsaksmarknad.Rekommenderas om man vill se lite byliv.
Britt
Britt,2 晚行程





















