Meget sødt personale, men at dømme ud fra lugten af Marujana var nogle af dem nok ret skæve. Placeringen af hotellet er i en skønt lokalt område med masser af stemning. Værelset havde alt hvad der var behov for, undtagen varme - og selv i maj var det iskoldt. Hotellet er også ekstremt lydt, så det larmer en del fra naboværelser og specielt når overboen vandrer henover gulvet og skubber rundt med møbler og kufferter. Med ørepropper, en nyindkøbte pyjamas og det ekstra tæppe personalet gav mig var hotellet perfekt til en overnatning til en god pris.