Vi havde 3 overnatninger, og vil gerne bo her igen. Fint og rent værelse, gode senge og fint badeværelse. Helt ok og funktionelt.
Pubben ligger centralt, 5 min gang fra undergrunden, med bl.a. Elisabeth Line, som kører direkte fra London Heathrow.- og i et udmærket område.
Personalet søde og hjælpsomme - bar vores kufferter til værelset, ret stejle trapper. Pubben er helt ok, og ret velbesøgt - første drink ved ankomst er “on the house”