已验证
2/10 较差
2019 年 6 月 8 日
Verdiğimiz paramıza yazııık
tek kelime ile berbat.Öncelikle odalarda klima yok otel resimde gözüktüğü gibi değil binanın dışı gercekte beyaz mavi baya eski otel düzelsin diye hiç bir tafilat yapılmamış lobi bile lobi gibi değil iğrenç 4.5 koltuk koymuşlar yerler pis kimsenin umrunda değil hiç bir şey daha oturmamış öğle yemeği yemek için sabırsızlıkla bekledik tam bir hayal kırıklıgıydı öğle yemeğinde karnı bahar patates kızartması ve erişte vardı .insan tavuk balık köfte tarzı bişey eklerdi oraya yemekleri de yiyemedik cok kötüydü gercekten.Biz 2 kişi 1 gece 500 tl verdik yazık oldu paramıza vee restarantın oldugu yerde bir tane tuvalet var tuvalette peçete 2 gün boyunca hiç olmadı ve tuvaletler cok kötü kokuyordu .tuvalete girmek için odaya cıkmak zorunda kalıyosunuz.Otele ilk girdiğinizde zaten otelin pis oldugunu farkediyorsunuz.Buraya para verene kadar sadece oda tutup yemeginizi dışardan yeseniz daha iyi cünkü biz hersey dahil diye geldik otelde hiç bir şekilde yemek yiyemedik ben asla yemek seçen bir insan değilim begenmeme huyum yoktur ama gercekten yemeklerin tadı çok kötü yemek secimleri daha da kötüydü bu otelin toparlanması cok zor .
Merve
Merve,1 晚行程
















