Clean , enough space for, area nice to walk around
Ribhi
Ribhi,1 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2019 年 5 月 16 日
Mükemmel
Otel çok iyi, personel canayakın, Trabzon için en ideal konaklama noktası
Mehmet Selman
Mehmet Selman,1 晚行程
已验证
6/10 不错
2026 年 1 月 4 日
Odanı konumunu sevmedik onun dışında her şey güzeldi.
Nugman
Nugman,2 晚行程
已验证
8/10 非常棒
2026 年 1 月 30 日
Royal Süit, Teras, Deniz Manzaralı odada kaldık, banyo hariç oda güzeldi, kahvaltı zayıftı basit bir tabak hazırlanmıştı, ilk gün yedik sonraki günler yemedik
Cagdas
Cagdas,4 晚行程
已验证
8/10 非常棒
2025 年 8 月 24 日
جيد
Mohamed
Mohamed,2 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2024 年 4 月 18 日
Konum olarak temizlik olarak çalışanların ilgisi olarak kahvaltısı ve fiyat olarak güzel bi yer.Herkese tavsiye ederim.
Betül
Betül,1 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2023 年 7 月 29 日
Good
Malik
Malik,4 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2024 年 7 月 20 日
1 gün konakladık ,personel ilgiliydi , otel temizdi , kahvaltısı güzeldi lezzetliydi ,2 Yetişkin bir bebek konakladık .odada minik bir mutfak su ısıtıcısı kanepe vardı .bebek yatağı temizdi yeniydi .biz çok memnun kaldık .
Betül
Betül,1 晚行程
已验证
2/10 较差
2024 年 10 月 10 日
Ekonomik diye tercih ettik ama gerçekten berbat giriş kattı ve odadaki fısıltı bile dışardan duyuluyordu yatak kırıktı ve klima merkezi sistem bir kişi sıcak açtığı için siz terlemek zorunda kalıyorsunuz
Yusuf Samet Melih Melih
Yusuf Samet Melih Melih,6 晚行程
已验证
4/10 一般
2022 年 8 月 10 日
The room are very small ,you barely can walk between beds and cleaning were not good with smell of cigarette by cleaning staff. 4 days every morning, construction work in the near house with too much noise and the reception will tell you with poor english" maybe tomorrow stop".
Overall it is mediocre
真实旅客
5 晚行程
已验证
8/10 非常棒
2026 年 2 月 9 日
Oda temizdi , personel çok ilgiliydi
Raisa
Raisa,5 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2026 年 2 月 4 日
The room was clean. The staff were very very helpful. The place is about 10 -minute walk to Trabzon Forum.
Hani
Hani,6 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2025 年 12 月 20 日
oda temizligi
nejat
nejat,1 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2025 年 11 月 28 日
Otelin her yönüyle çok güzel olduğunu söyleyebilirim. Konumu da adeta merkeze yakın gibi, her şey elinizin altında