Temizlik çok kötüydü odanın ışığı bozuktu ve karanlıktı kahvaltı idare ederdi
Esra
Esra,1 晚行程
已验证
4/10 一般
2021 年 6 月 16 日
LÜTFEN KENDİNİZE ÇEKİDÜZEN !!
Otel içinde rutubet ve koku vardı.Sıhhi tesisat armatürleri kireç bağlamış ve bakımsız idi. Temizlik çık zayıf düşünün kulplardan birini açmak istediğimde elime şeket yapıştı. Yastıklardan birisi sigara kokuyordu. Otelin genel görüntüsü ,dekorasyonu güzeldi. Bu şikayetlerimi otel çalışanlarına da anlattım. Bir müesse için böyle olmsuz konuşmaya üzülüyorum, ancak kendilerini düzeltmeleri lazım .