Hôtel parfait ! Chambre propre, buffet parfait.
Au top
Matéo
Matéo,5 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2026 年 6 月 3 日
Incrível!! Tudo perfeito!
Felipe Sérgio de
Felipe Sérgio de,4 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2026 年 6 月 6 日
Après une semaine passée dans cet hôtel, je regrette sincèrement mon départ. Le personnel était exceptionnel, le déjeuner délicieux, l’hôtel magnifique et le rapport qualité-prix excellent. Ils font également l’effort de parler plusieurs langues pour faciliter l’acclimatation des clients. Je recommande vivement cet hôtel à 100%.
Dylan
Dylan,6 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2026 年 6 月 8 日
L’hôtel et les extérieurs sont juste splendides. Le personnel notamment sur la partie bar et piscine sont vraiment agréable. Cocktails et brunch délicieux avec beaucoup de choix. Nous recommandons à 100% et nous reviendrons avec plaisir. Merci à vous ☀️
Helia
Helia,3 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2026 年 6 月 22 日
Helt otroligt hotell för dig som vill ha en lite mer avkopplad upplevelse i magaluf
Noah
Noah,11 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2026 年 6 月 20 日
Amazing hotel & Great Vibes
We were worried that it wouldn’t open on time but everything was perfect on our arrival.
Really nice fresh rooms all brand new.
Great pool with live DJ, nice drinks and a long brunch that you can have your breakfast and then go back for your lunch (great if on a budget)
5/10 minute walk into the centre/beach.
I highly recommend this hotel
Dave
Dave,3 晚行程
已验证
6/10 不错
2026 年 6 月 16 日
Vi hade bokat en vecka med premium rum med egen terrass med solsängar. Hotellet helt nyrenoverat och allt var därmed i bra skick. Problemet vi hade var att klientelet som bodde i rummen ovanför med balkong slängde ner cigaretter, tuggummin och till och med glas ner på vår terass. Receptionspersonalen ryckte på axlarna, kunde definitivt ha gjort mer där. Lite tråkigt att behöva gå med tofflor ute så man inte skar upp fötterna i glaskross. Frukost/brunch var ok, kunde varit lite mer variation. Men smidigt med att kunna äta frukost och lättare lunch i buffé format.
Ingen restaurang öppen på kvällarna så man är tvungen att ta sig iväg för middag. Baren stänger kl 19 och ingen kvällsunderhållning så det var ganska dött på kvällarna.
Kunde vara lite livat i korridorerna på småtimmarna så glöm inte öronproppar om man vill sova. Balkongdörren hade bra ljudisolering mot poolområdet, men dörren mot korridoren var inte särskilt bra ljudisolerad.