Utomhuspoolen är en allmän pool som vem som helst har tillgång till, samt flera andra hotell. Du får inte ligga vid poolen ens, de är reserverade åt andra hotel, du får ligga 1 våning upp från poolen. Du får dessutom inte ta med eget vatten till poolen, utan måste köpa deras vatten för 3 euro, även om du köpt vatten på hotellet.
Du hör grannarna prata på sina rum och varenda person som går utanför stör på natten. Om du inte tar havsutsikt så får du ett fönster som har syn 1 meter ifrån grannens fönster.
Frukosten är inget vidare, kall äggröra och kalla baconskivor, med juice som smakar väldigt koncentrerad. Om man vill ha det tyst och lugnt på frukosten så är det också fel ställe, de sköljer glas och sorterar bestick mitt i restaurangen, så det klingar konstant.