Søger overnatning på trivsgo, hvor hotel Sleep2Night dukker op, jeg vælger det da vi har brugt det nogle gange før og har været godt tilfreds med værelserne og betjeningen og super godt morgen mad, men da jeg ankommer viser det sig det har skiftet navn og ejer, ingen morgenmad hvilket de reklamerer med, værelset var ikke møj beskidt men heller ikke rengjort.
Det var sidste gang jeg kommer der