Mysigt, trevligt, fint rum, härlig atmosfär. En känsla av att komma hem. Rummet var jättegulligt. Personalen var supertrevliga. Bastun var fin med härlig utsikt. God mat. Extra trevligt att det var dukat till vita frun vid ett bord, det kändes tacksamt. Vi kommer gärna tillbaka.