Kjempe fin plass! Nytt moderne, gode fasiliteter. Kort vei til stranda(ca 100m) og flere spisesteder. Rolig område med lite støy på kvelden. Leiligheten har 2 A/C enheter . En på soveromet og en i stuen som er veldig praktisk for inneklima. Gir dem min varmeste anbefaling.Fungerte veldig bra