Fräscht, små rum med 4 personer per rum vilket gjorde att det var väldigt tyst eftersom alla automatiskt respekterar varandra bättre när blir mer intimt. Bra säkerhet med nyckel till rummet, fräscht badrum, mysigt allrum med sittplatser och även ett piano och en gitarr. Sängar väldigt bekväma! Allt som allt rekommenderar jag helt klart detta ställe. Behövde lämna tidigt så kunde ej prova frukosten men finns många restauranger samt en marknad nära, så läge också väldigt bra.