Har inte varit på en camping med stuga på många år och vi skulle bara stanna en natt, så givetvis glömde vi ta med lakan och handdukar. Man kunde dock hyra i receptionen så det gick bra ändå.
Allt var bra, förutom att ACn inte fungerade och det saknades en gardin till helkroppsfönstret i köket, så man kunde se rakt in. Det hade jag önskat att det fanns.
Trevlig och hjälpsam personal, 15 minuter att gå in till stan, och överlag en trevlig upplevelse.