Yandaki beyefendi benim odamda horlaya horlaya uyuyor gibiydi.ses yalıtımı olmadığı için rahat uyuyamadım ve yataklar konforsuzdu.
Alican
Alican,1 晚行程
已验证
8/10 非常棒
2019 年 8 月 12 日
We loved the location and the kahvaltı, but the mattress was a little hard and the wifi was terribly slow.
真实旅客
3 晚行程
已验证
6/10 不错
2019 年 1 月 22 日
beğenemedim..
;Vasat bir resepsiyonisti var, ayrıca internetten 150 liraya bulduğunuz fiyat oraya gittiğinizde 130 l,iraya direk düşüyor, standardı olmayan müşterisine eşit fiyat sunamayan bir otel. kahvaltı çok çeşit olmasına rağmen, kalitesiz ürünler ile dolu, beğenmedim.