Oda da mutfak malzemesi yok denecek kadar azdı.iki tane çay bardağı konulmuş.havlu yoktu istedik.Cok temiz değildi bizden önce temizlik yapılmamış asansör sorunluydu.oda konaklama için hazırlanmamış haldeydi.Bir daha gitmeyi Düşünmüyorum.
Sami
Sami,2 晚行程
已验证
10/10 绝佳
2018 年 10 月 27 日
War alles sehr sauber gewesen. und personal war sehr freundlich.Die zimmern sind sehr schön ausgestattet.