Bra frukost och bra restaurang. Rummen väldigt enkla.
Kent
Kent,1 晚行程
已验证
8/10 非常棒
2026 年 4 月 24 日
Bra . Personalen är vänlig.
Omar
Omar,1 晚行程
已验证
8/10 非常棒
2025 年 8 月 7 日
Hyvä henkilökunta ja sijainti.
Okko
Okko,1 晚行程
已验证
8/10 非常棒
2025 年 4 月 29 日
Only place to stay that we found
Travis
Travis,1 晚行程
已验证
6/10 不错
2026 年 6 月 5 日
Vanha hotelli ihan siisti, henkilökunta ystävällistä,aamiainen loistava.
Yö oli karmea,kadulta tuli hirveä meteli,
nuoriso juhli aamuneljään.
Respasta sai korvatulppia mutta ei ne auttanut.Autojen äänet kuului hyvin ja
jatkuva musiikin jytke.Ei siinä paljon nukuttu.